سلیمان لایق: دوست دارم دالر و بیرق پر ستاره، سرخی خط دار او را
همراه با کارتونی از وزیر هندسی افغانستان
زمان خواندن: (تعداد واژه ها: )
زمان خواندن: (تعداد واژه ها: )
مجموعه شعر بی نظیر از 125 شاعر شناخته شده ی بین المللی برای مردم هزاره
این کتاب را بخریدجمعه 24 جون 2022 ,
دوشنبه 24 جنوری 2022 ,
چهار شنبه 3 فبروری 2021 ,
پنج شنبه 29 آگوست 2024 ,
پنج شنبه 29 آگوست 2024 , ,
يكشنبه 25 آگوست 2024 ,
پنج شنبه 25 جنوری 2024 ,
يكشنبه 21 جنوری 2024 ,
پيامها
14 می 2012, 22:10, توسط مصیبت دیده
برو کمشو نعلتی تو مردار نعلتی دوران خودرا و خیانت خود را در حق این مردم غریب دریغ نکردی و تو از همان جنایت کاران بودی و هستی این قتل و غارت دست اوردهای شما نفرین شدکان تلاریخ تلخ کودتا چیان است نفرین به تو و دار وسته خلقی های مرتتد شما.
تو کی به محشر عقیده داری نجیس مزدور روس نمی شر می که باز از رادیو مصاحبه میکنی خجالت هم خوب چیز است حتما تو مفعول بودی که اصلا چجشمت شرم را نمیشناسد بیغرت بیوجدان همین قتل و خونریزی همه دست اورد ها ی کودتای خون اشام شما کمونست ها روسی مرتد ی جهنمی است توف به رویت بیشرم.
14 می 2012, 22:27, توسط عمرزی
خوب فروختی این وطن را خاک اورا معدنیات پاک اورا اطفالهای محروم به پوشاک اورا خوب فروختی این وطن را بیغیرت تو بودی عامیلین این همه کشتار ها و تجاوزات و حتی شا شیدن بالای شهید ما دوست داری این وطن را بیشرم بیشرم باز حیا بکو چی روز اوردید به این وطن چقدر بیوه است چقدر یتیم است چقدر گوشنه و برهنه است همه عامل ان شما کودتاچیان نا بخشودنی ثور مردار هستید .
وطن بکلی ارام بود مردم یک لقمه نان بخور و نمیر داشت در پهلوی همدیکر برادر وار میخوردند کسی بکسی کار نداشت شما تخم نفاق را کاشتید و همه را با هم دشمن ساختید دوست داری این وطن را ای مرتجیع دوست داری این وطن را نفرین به تو نعلت به تو بیبین مردم چقدر رنج دیده و چقدر رنج میبیند دوست داری این وطن را اوف عجب وطن را طعمه حریق کردید خلقی ها نفرین شده خاک وطن
14 می 2012, 22:35
سروده تازه سليمان لايق
( با دستکاری کمباور کابلی)
دوست دارم اين وطن را /
دوست دارم اين وطن را.. /
سرزمين شير نر * را /
جنگل ملا عمر را /
+++
دوست دارم اين و طن را : /
پرچم خط داراورا /
نام اورا ، ناف او را /
ريش هشتاد سانتی سياف اورا! /
محبس بگرام او را /
جنگ هفتاد و دو ملت ، بر فراز بام او را! /
ـــــــــــ
* پاورقی : منظور جلالتماب کرزی است!
17 می 2012, 23:23, توسط مصطفی انصار
نامۀ سرگشادۀ منظوم به آغای مزدک که از گذشته اش ندامت کشید
خود شناسی
نوش جان ای مزدک صاحب قلم
با شــــرایط در تــغیری دَمـــبدَم
گاه زعرض وگاه زطولش میبُری
اینچنین با نرخ روزنان می خوری
یکزمان رنگین تر ازسرخ هابودی
در امــر ونهی کاف وجیم وبابودی
می تپیدی هر طرف چون گرگ نر
تا نگـیـرد آهـــو را فــرد دیــگــر
درس نخــوانـده، پله هارا پیـمـودی
درقــــله هــا با ریسمان بالا شــدی
ســرکشـیدی نعرۀ «هـورا» زکـــوه
گفتی «هورا» شأن ما است، آبرو
این شعار است رمز وراز دوســتی
شوروی هاست زیب و ناز دوسـتی
گاه دروگش وصف کردی گاه رفیق
بر نشــان تیر میگــرفتی خوب دقیق
زین چنین اوصاف خود مشهورشدی
گشتی انترنشنلیست وزبومیها دورشدی
چه شد یک دم ز اعـقابت بریدی ؟
ویا اینکه «مرشد» نــو خــریدی؟
از قدرتت در حزب تأسف کرده ئی
بر جـبین خــویشتن، تــُـف کرده ئی
گفته ئی از حــزبی ها بر کــنده ام
ز اعـــمال گـــــذشـــته، شــرمنـده ام
نه عزیزم ! «هوشیاری ات» گذشت
آن زمانِ « مـهره داری ات» گذشت
نرخ بر نانِ ، آن زمان ها سهـل بـود
گـرچه نان خورمثـل تو نا اهـل بــود
این زمان ها نان دهند و جان گیرند
حــیثیت از خــــادم نــادان گـــیــرند
یا کتاب «خرس گیر» نا خوانده ئی
یا از زمان خــیلی هـا دور مانده ئی
خود شناسی خوب چیزاست هم وطن
در شــناخت خــود بجــو یاری زمــن
مصطفی انصار
منظور از کتاب «خرس گیر»کتاب « تلک خرس» نوشتۀ دگروال یوسف
15 می 2012, 00:01, توسط گلستانی
سلیمان لایق یکی از پست ترین وخبیث ترین مو جو دات زنده است.وی به حیث یکی از بد نام ترین عنصر تاریخ وبه حیث فا شیست بی همتای افغا نستان ,یکی از مقربین نهایت نزدیک نجیب فا شیست بود . وی در نخستین مقا له مشهورضد ملی خویش در عهد نجیب خاین , ملیت هزاره را در افغا نستان سه فیصد وانمود ساخت وی استاد وپرورش دهنده داکتر نجیب بود از همین رو افکار فا شیستی در وجود نجیب خاین با تمام قوت تبارز یافت ,زما نیکه اختلاس 200 ملیونی وی در پار لمان افغا نستان مورد بر رسی واقع می شد ,داکترنجیب تهدید نمود که در صورت تداوم بررسی دوسیه لایق, پارلمان کشور را منحل خواهد نمود.لایق یک چهره نهایت مهیل است .وی مسئول تمامی حوادث نا هنجار کشوردر زمان اقتدار حا کمیت کمونیستیست.لایق انسان نژاد پرست ,پول پرست ,معا مله گر,اپورچونیست ونهایت خاین است وی در کو دتای نجیب -گلبدین در شهر کا بل هنگام سقوط حا کمیت کمو نیستی به مثا به مهره آی اس آی پا کستان نقش شماره یک ایفا نمود.
15 می 2012, 05:16, توسط جواب گلستاني
والله گلستاني بچيم ... يا ما بيسواد هستيم يا تو هيچ عقل نداري ... مسايل را كه مطرح كردي معلوم ميشود كينه يي بسيار هستريك گونه يي در دل داشته و داري ... مساله نجيب بيچاره و سليمان لايق بسيار دور است ... مسايل مربوط به نجيب الله رييس جمهور پيشين افغانستان را فكر ميكنم كه تاريخ حل كرده است و مردم افغانستان در مورد دكتور نجيب الله كاملا قضاوت خود را كرده اند ... شياد بازي ها و به قوم مربوط دانستن داكتر نجيب فكر ميكنم كه جايي را نمي گيرد ... زيرا او ديگر به چهره يي مبدل گشته است كه براي همه بعنوان يك الگو مورد پذيرش است ... وبايد ياد آور شد كه سليمان لايق يكي از كساني بود كه در كودتاي سپيد عليه دكتور نجيب الله در سال 1371 نقش كليدي داشت ... حتي داكتر نجيب در يادداشت هاي خود از خيانت سليمان لايق به پلان صلح سازمان ملل متحد ياد آوري كرده است . وقتي كه تو يك انسان پاك و باشرف اين سرزمين را خاين ميگويي ... در اصل خودت و رهبر تو خاين است ... اين مساله سه فيصد وانمود ساختن مربوط ميشود به سليمان لايق خاين ... كه من نيز لايق را خاين مينامم... توصيه من به تو اين است كه خوب بخوان و بعد بنويس ... باي باي
15 می 2012, 13:01, توسط امیریگ گلستانی
برادرگرا می!
ممکن نحیب نزد شما محا سبه اش پاک باشد.اما نزد تاریخ,بو یژه با زدایش ابر های تیره از جبین حقیقت تاریخ , خیانت های نجیب روز بروزآشکار می گردد.اگر شما جناب بی نام گوش شنوا نداشته باشید ویا سواد نداشته باشید ,موضوعیست جدا.اما ملت خوب نجیب را می شناسدونحیب در تحت افکارضد ملی وشوینستی یک نظام را نا بود نمود.هنوز صحبت مشهور ضد ملی نجیب الله در قصر استوروزارت خا رجه دراخیر سال 1370 علیه مردم شما لی,اقوام محترم ازبیک ومذهب اسما عیلیه در گوشها طنین انداز است.صجبت نجیب که قوم محترم پشتون را برادربزرگ خطاب کرد,در صفحات تاریخ درج است.پاک کاری قومی نجیب در شمال که سر آغاز سقوط نطام شد ,دردرودیوارنقش بسته است. پس فا شیست بودن شاخ دارد ویا دُم وچه تفاوت بین نگرش های هیتلر فا شیست ونجیب فا شیست وجود دارد؟؟؟ او علیه کشتمند ,دوستم جلال رزمنده... سوءقصد نمود.
اما اینکه نجیب الله بعد از مرگ خویش بازهم کتاب مینویسد برای من معجزۀ بیش نیست اما باید درک نمایید که ملت گوسفند نیست.در محبو بیت نحیب نسبت به گلبدین وسیاف وربانی شکی نیست .اما این محبو بیت از آن فرزندان صالح وطن است که در آن حزب ودولت خدمت کردند وفرارنکردندیعنی نجیب کدام بچه فلم نبود که قواره اش به دلها چنگ زده باشد.مردم رژیم اخیر حا کمیت دمو کرا تیک را با اولین نظام جهادی وطا لب مقایسه می نمایند . اما لایق کثیف تا به آخر مشاور نحیب بود اما در شب فرارنجیب تغیر مو قعیت داده واعلان کرد که" نحیب نامرد وترسو دست به فرار نا کام زد..."ارتبا طات نجیب با گلبدین(مراجعه شود به کتاب حکمتیار ,دسا یس پنهان چهره های عر یان) وباند امین خون آشام ,جز از اشترا کات ملی گرا یانه ,بر کدام وجو هات میتواند استوار یاشد
15 می 2012, 14:27, توسط خ.نبیل (مزاری)
آقای امیریگ گلستانی ! با فرموده های شما کاملأ موافقم . مرحوم داکتر نجیب در پایان حاکمیت خود به افکار قبیلوی و اوغانوالی خویش پیوست و آنچی دید سزای اعتباری بود که بر همکیشان خود نموده بود . اگر امروز نام نیکی هم دارد همان پرنسیپ های قانون نسبت است که مردم بر مجاهدین برایش داده اند . پیروزباشید .
16 می 2012, 04:48, توسط عظيم بابك
كارمليست هاي بدنام براي برات خود حالا به فيس بوك و انترنت دست يازيده اند ... اما كارمليست هاي بدنام و بد كردار هيچگاهي تاريخ تار و تاريك از فحشا و وطنفروشي را پاك كرده نميتوانند ... همچنانكه كارمل خاين يك شاه شجاع ثاني بود ... كارمليست هاي بدنام نيز وطنفروشان بيش نيستند ... مرگ به شما كارمليست هاي وطنفروش و خاك فروش ...
16 می 2012, 16:44, توسط بشیر پیوستون
برادرگل که از نام یک انسان شریف مثل رهبر دزد خویش که نام (حزب وطن )را دزدید سوء استفاده کرده ایی ,من کا رملی نیستم اما حقیقت گو هستم!
به نظر شما هر گاه کارمل یکبار وطن را فروخت <نجیب دو بار آنرا فروخت .اول تقرر اش به حیث وزیر امنیت در هنگام تجاوز شو روی ,دوم در کو دتا ی 14 ثور 1365به مشا رکت فعال ارتش شوروی به حیث منشی عمو می ورییس جمهور.یعنی که نحیب وفا داری خویش را نسبت به کارمل یه حیث جا سوس کی کی بی به اثبات رساندودر نتیجه پلان مشترک ضیا الحق ,ریگن وگر با چف جا سوس سیا,وظیفه سقوط نطام را داوطلبانه بدوش گرفت وآنرا در روز روشن سقوط داد.عجله نکنید تمامی جنا یات نحیب در برابر نورتاریخ قدم به قدم افشا خواهد شد. ااز فحشا نام بردید! فقط کتاب برادرداکتر صاحب نحیب الله بعنی صدیق جان راهی را تحت عنوان (آیا نجیب را می شنا سید )مطا لعه نمایید وببینید که کی فا حشه است.با خواندن این کتاب از فحشای نجیب وخانواده اش آگاه شده خود خجا لت خواهی کشید. اکنون به لینک ذیل تو جه شما را معطوف داشته وببینید که وطن را نجیب خاین فروخت ویا کسی دیگر؟؟؟؟
http://sapidadam.com/index.php...
16 می 2012, 17:01, توسط غزنیوال
وقتیکه هوا داران نجیب الله کار ملیست های بد نام میگو یند ,فرا موش کرده اند که نجیب بادی گارد کارمل بود اما مثل امین به استاد خویش خیانت کرد .به دستور ومشارکت روسها علیه رهبرش کو دتا کرد.پس شما ورهبر تان پیش از کو دتا علیه کارمل ,که کار ملیست نبودید کی بودید!
شما بیاد دارید که رهبر فراری شما برایش شعر می سرود ومی گفت :
موی سفیدش را فلکم را یگان نداد
این رشته را به نقد جوانی خریده است .
پس معلوم میشود که در میان شما تنها نجیب نمک حرام نبود بلکه شما همه بطور مادر زاد خاین ونمک حرام بدنیا آمده اید؟؟؟؟
17 می 2012, 07:24, توسط تابش
اين شخص بنام بشير بيوستون در قتل نذير ميهنبور و خويشنه اش فوزيه نقش داشت. انها را توسط قاجاقبران بشتون فرستاد و بولهاى شانرا در شركت خراسان در ماسكو كزاشته بود و بعد ميخواسته كه بولهاى انها را از شركت خراسان بدست بياورد كه ريس شركت خراسان از دادن بول به اين خاين اباورزيد و بولهاى را فاميل ان مر حومين باز كرداند.اين قضيه را تا حال كسى بالا نكرده .
15 می 2012, 00:07, توسط امیری
لایق این شیاد مشهور افغا نستان درعقب پرده ,تیم فا شیستی کرزی را رهبری مینماید.طوریکه وی نجیب را بسوی فا شیسم کشاند,در کشش کرزی بسوی فا شیسم ومجموع پلان های شیطانی او نقش شماره یک دارد!
21 می 2012, 04:10
سليمان لايق در حقيقت گفه است كه :
مفروشم اين وطن را
خاك آورا ، آب اورا
مزرعه دهقان اورا
خانه چوپان اورا
كوه اورا دشت اورا
تيل، گاز و نفت اورا
دختران پرچم سر مست اورا
گاه به روبل گاه به دالر يا به كلدار يابه ريال يا به نصوار
هه هه هه ههه هه
بهروز خراساني
15 می 2012, 10:19
دوستان گرامی سلام
سلیمان لایق درتاریخ افغانستان یکی از فرزانه شخصیتهاییست که تا ابد نامش به خط زرین ثبت است.
اشعار وی چون:
دوست دارم این وطن را
......
درین وطن دراین بهشت جاویدان
..............
پاسیگه وطنه
....................
صدای نا خدا پیجید در شب
وغیره و وغیره — تا که افغان و افغانستان است ورد زبانها خواهد بود.
با احترام
سپینتمان
15 می 2012, 12:27
سپینتمان.
کدام نام سلیمان لایق , نام خلقی اش , نام پرچمی اش , نام قبیله یی اش , نام سقاوی نوشتنش, نام ضد نجیبی اش , نام ضد کارملی اش , نام قبایل دوستی اش ( ماورا سرحد ), نام خیش وقوم گلبدینی اش...... از او جز خیانت دورویی پله بینی منافقت فرصت طلبی چیزی ندیده اند اما شخصیت ادبی اش چیزی دیگریست انهم مورد تاعید همه نیست شعر مشعور اش برای تره کی : وار د مزدورانو دی ....
فتوا کشتن سر دار داوود , فتوا کشتن پرچمی ها از او سر زده است ...
مثل گلبیدین دشمن درجه یک درانی ها ست و میگوید جنگ اوغان با اوغان در راه است.
15 می 2012, 13:08, توسط پو پلیار
درین شکی نیست که لایق یک انسان نهایت فا سد وخاین بیهمتای کشورست .اما کسیکه وی را تا این پله ارتقا داد رفیق هم کیشش نجیب الله خان خاین بود1
15 می 2012, 13:35, توسط پ
به هوا داران گرامی داکتر صا حب نجیب الله !
بر قول منا بع مستند بین المللی ,داکتر نجیب الله بو سیله یک ایتلا ف مشترک پا کستان ,امریکا وشوروی عصر گر باچف ,در یک کو دتای سفید به مشا رکت اردوی شوروی به پیروزی رسید.آیا جا نشینی وی بو سیله ضیا الحق ,ریگن وگر با چف جاسوس سیا , وحصول زعامت حزب ودولت از جا نب وی ,بخاطر سقوط نطام بود ویا پیروزی نطام؟
نوت :هرگاه ویدیو کلیپ های مستند را درخصوص گزینش داکترصاحب نجیب ندیده با شید دو باره در همین سایت برای شما عزیزان نشرمینمایم!
انگیزه نگارش این جمله مختصر عبارت از خوانش جملاتیست در با لا که از سوی هوا داران داکتر صاحب ارقام یا فته وبر بیخبری شان دلالت مینماید!
18 می 2012, 02:22
میرمن پ.
افکار پوچ ماوون ماویست جهادی را ذکر کرده یی.
18 می 2012, 11:36, توسط ببرك روس مل
اينطور معلوم ميشود كه اين آدمك از مريدان ببرك روسمل است .... و همه مسايل را كه نام اين و آن مي نويسد يك نفرك است ... و فكر ميكنم كه مريض هم است خداوند شفاي عاجل برايش بدهد ... درغير آن دل ما از انترنت سياه ميشود ... بوق بوق بوق
15 می 2012, 15:25, توسط انصارالا
دوست داری این وطن را تو دشمن وطن هستی و بودی ما مجاهدین حزب اسلانی بدنبال تو بچه لینین کمونیست هستیم در هر جای که ممکن باشد تو خبیس را به جزایت خواهیم رسانید.
تو وطن فروش هستی و بودی و خواهی بود همه خونریزی ها همه بد بختی ها همه نفاق و برادر کشی ها دست اورد های شما وطن فروشان و نا موس فروشان است .
باز به کدام ابرو میکوئی که دوست دارم این وطن را نا موس ما شب در بستر خود خوابیده نمیتوانند اطفال های ما در کهواره خواب از چشمانش پریده است .
این همه بد بختی از کجا و چطور و به چی طریق سرازیر شد همه و همه کودتا چیان 7 خونین ثور است چند نفر مزدور وطن فروش هزار ها فرزند عزیز این وطن زنده زیر خاک نمود وصد ها فرزند این وطن رنج دیده به دار اویخته شد اوف بر تو روز کار جهنمی که باز اجند بد نام K. G . B . سر خو در از دروازه خیانت بیرون نموده مردم افغانستان را مخاطب قرار مید هد.
در اخر رزمندکان مجاهدین حزب اسلامی رسالت دارند در هر جای و هر زمان مناسب این کمونیست قسم خورده را به جزایش برسانید که جهاد شما بر حق است.
16 می 2012, 00:34, توسط گل افغان
جناب لایق !
تقرر یک دریور در دفتر ملل متحد در کا بل ,کار آسانی نیست .شما به حیث فرد شماره دوم رژیم کمو نیستی چه جادو کردید که به حیث مشاور دفتر یو نیما در کابل تفرر یا فتید؟
اگر این رازاز پرده بر نتابید ,ارتبا طات خا ینانه شما تاجر مرگ با بادارسیا شما بر همگان روشن خواهد شد!
16 می 2012, 09:33, توسط کا مبخش
لایق, فا شیست تر از هیتلر است.خواست هیتلر در نهایت در گروخو شبختی وتفوق یک سر زمین ویک ملت بود بنام آریائی ,عمدتا در حوزه جغرا فیای آلمان .اما خواست لایق وشاگرد وفا دارش نجیب الله خان ,تفوق وبر تری یک قوم خاص,وپا مال ساختن سائرملیت ها وسر زمینی بنام افغانستان بود واست.این شیوه بو سیله نطام فا شیستی و ضد ملی کرزی نیر با لای ملت های ستمدیده افغا نستان تطبیق میشود.نگاه شود به ساختار وترکیب قومی قدرت کا ملا نا متوازن در نظام کرزی.از نظام امریکا یی کرزی گیله نیست ,اما آقا یانیکه به شکل دروغین شعار انتر نا سیو نا لیست را بلند نموده بودند,چرا در جال تعصب قومی گیر افتیدند؟
16 می 2012, 17:39, توسط غزنیوال
درین شکی نیست که نجیب در تحت اندیشه های تفوق طلبانه وافکار فا شیستی وقبیله گرا یانه ,یک نظام را فرو پاشید ,وفا جعه خلق نمود. وی تا آخیر سنا ریوی کی گی بی را نخوانده بود وقدم بقدم دستور آنرا تطبیق کرد. وی در هنگام فرارش بمب ساعتی را به مشا رکت آی اس آی پا کستان ونما ینده معلو م الحال آن حزب اسلامی در زیر پای رژیم جا سازی نموده ودست به فرار نا کام ونا جوانمردانه زد,اما این بمب جان خودش را گرفت وبه دام پرتابش کرد . هوا داران نجیب در تلاش های نا کام در سنگر های حزب اسلامی ریختند و علیه شهریان کابل راکت با ران را شروع نموده وپس از تصرف مو قتی کا بل شکست سخت را تجربه نموده وتا چهار آسیاب عقب نشینی نمودند. درین مورد داستان ها فرا وان است که بعدا به نشرخواهد رسید.
اما مبحث فعلی در باره استاد فکری ومشاور ارشد نجیب است که باید دوستان درین مورد خاص ابرازنظرفر مایند!
تا آنجا که من میدانم لایق مثل نجیب یک انسان نهایت جفا پیشه تاریخ ویک خاین شناخته شده است.انسان فاسد ,سوئ استفاده جو,نا مرد,چا پلوس ,مهیل واپورچو نیست بی همتای کشور است .به نظرآگا هان ,شیطنت های لایق با عث خیا نت کاری ها وانحرا فات داکتر نجیب شد
17 می 2012, 07:16, توسط ن.ب.مرك بر با كستان و با كستانى و بشتونهاى با كستانى
سليمان لايق كه شخص خاين و از فاشيستان قبيله بوده و در نابودى نجيب نقش داشت. او مرض بشتونوالى و قبيله برستى را در وجود نجيب زرق كرد و شعله ور ساخت .بلا خر نجيب را توسط قوم خودش نسق كرده جسد بيجان ان عزيز مرد را به دار اويختند.كرجه نجيب به اشتباه خود متوجه شده بود, كارمل سخت ضد قوم برستى بود و نجيب با روحيه قوم برستى بزرك نشده بود,وقت از وقت كزشته بود.قو مش او را دست بسته به اى اس اى تسليم كرد و بعد از تحقيق مخفى توسط اى اس اى كشته شده بود و جسد بيجان به قومش كه همه بشتون بودند بخاطر نسق كردن تسليم داده شده بود.دو رييس جمهور مارا با كستان كشته ,نجيب و ربانى را. ما روزش برسد انتقام ميكيريم.
اساس همه جنايات اين شخص مزخرف بود كه كفته بود كه 85 درصد نفوس كشور ما بشتون هستند.به كدام اساس اين خاين نفاق افكند و اين امار داد من نميدانم.بشتونها طر فدار شمارش نفوس كشور نبودند و نيستند همه بخاطر اينكه خود را اكثريت بنامند,كه نيستند.
اين اولين كشور در روى جهان است كه نفوسش معلوم نيست . ايا اين كشور است؟
امروز عميله بشتونسازى اقوام غير بشتون هم تو سط همين حلقه هاى تماميت خواه بشتونى به راه انداخته شده كه در تزكره ميخواهند همه را او غان و يا بشتون به حساب بدهند.من كه بشتون نيستم و نام او غان كه به اين قوم نامى تعلق دارد من او را قبول ندارم.من ميخواهم به انجه كه هستم باشم و بشتونها همه انجه كه هستند باشند.
17 می 2012, 10:36, توسط انجینر عمر
آیا نجیب یک فا شیست دوران نبود؟
لطف نموده مصا حبه اخیر فرید مزدک معا ون داکتر نجیب را در سا یت های اصا لت ودیدگاه مطالعه نموده قضاوت نماییند .وی اظهارمیداردکه :نحیب الله هیئتی را در کشور هند فرستاد تا با نگرش تاریخ استبدادی وفا شیستی عبد الرحمان خان در آرشیف آنکشور, آموزه های را فراگیرد وبا لای مردم افغا نستان تطبیق نماید,اما هیئت برای نجیب گفت که ازخواندن هر صفحه جنایت عبد الرحمان خان عرق بر جبین کشید.اما نجیب هیئت دومی را فرستاد .او این بر نامه را آغازگرده بود خوشا که فرصت نیافت.به لینک ذیل مراجعه شود:
http://www.didgah.de/Didgah-2011/1-...
17 می 2012, 10:57, توسط انجینر عمر
به نظر من هنوز هزار سخن نا گفته در باره خیا نت های نجیب نا گفته با قیست. همه رهبرانیکه شاهد وقر بانی این دسا یس وریا کاری های عوام فریبانه این عنصر محیل بودند ,باید تاریخ خونین میهن خویش را مدت رسا نیده واین انسان حیله گر,منحرف ومسخ شده تاریخ را معرفی نمایند .من از جناب فرید مزدک سپاسگزارم که بخشی از خیانت های نجیب را به کنکاش گر فت وبه حیث شاهد عینی حوا دث, برخی از راز های نا گفته را گفت وبرای نسل های کنونی وتاریخ وطن خدمت نمود.از هوا داران ببرک کارمل تقا ضا مینمایم تا به محا فظه کاری خا تمه داده وقلم از نیام بر کشند وچهره اصلی این جا سوس چند جا نبه ومسئول سقوط نظام دمو کرا تیک را به درستی به جا معه معرفی نمایند.جناب عبد الوکیل وزیر خا رجه عصر نجیب الله با نشر یک مقا له خویش ده ها راز نا گقته را افشا کرد وخدمت بزرگی را برای تاریخ خویش خلق کرد.باند نحیب در طی سا لهای اخیر شکارشان ,همیشه نیرو های وطنپرست جا معه وتبانی با ارتجاع بوده ,ایشان یک ما شین تو لیدی "جعل "را اختراع نموده ودر حسرت نظام خود کا مه نجیب , تمامی خلایق را به گلو له می بندند! بعد از مرگ نجیب از دهنش مقا له وکتاب درست مینمایند وبه خورد خوا نندگان داده وآفتاب را به دو انگشت پنهان میدارند!
18 می 2012, 11:03, توسط مسکینیار
سلیمان لایق وجلیل پرشور!!!
سلیمان لایق عادت داشت تا شگردان خویش را به روحیه فساد, فساد اخلاقی, اختلاس ,دزدی ومعامله گری پرورش دهد.یکی از شاگردان وفا داروی که این دروس را در شهر پلخمری آموخت ,همین جلییل پرشور است.گفته میشود که جلیل پر شور یکی از آسیا بان های لایق در شهر پلخمری بود وپدر پر شور بوت دوز مشهور شهر پلخمری بود. در کو دتای داود خان که جناح پرچم در حا کمیت راه یافت.پرشورعلاقه دارتاله وبرفک مقررشد ودر تغیرزندگی اقتصادی خویش از طریق رشوه وچپاول مردم تاله وبرفک آغازکرد که در نتیجه سروصدا های مردم وشکا یت شان نزد والی ومفا مات عالی ,از وظیفه سبکدوش شد.جلیل پر شوربعد از قیام ثوردوباره به حیث ولسوال چهار آسیاب تقرریافت وبعد از چندی زندانی شد.وی در زندان بر نامه همجنس بازی خویش را شروع ودست به تجا وز رفقای داخل زندان ز که بعدأ از جا نب رفقای خویش در زندان , محا کمه حزبی شد.جلیل پرشوردر زمان تقررش به حیث سفیردر سوریه ,به جان خانم یکی از کارمندان خویش تلاش نا کام تجا وزنمود,که قضیه به مر کزراجع ودر زمان داکترصاحب نجیب الله ازوظیفه سبکدوش وبه کابل اعزام گردید.پرشور در زمان تقرر اش به حیث آمر زون خاد شمال ودوران سفارت خویش دست به سو ءاستفاده یی بی انتهازدواکنون ما لک چند در بند حویلی لکس ودو کا کین در شهر های پلخمری وکا بل میباشد.از پرشور هر گاه پر سیده شود که درآمد بوت دوزی پدرت ویا معاش پربرکت خودت تا همین میزان بزرگ بود که شما را تا این حد صاحب مال ومنال ساخت؟؟؟ اینست از نتایج پر بارکورس های آموزشی سلیمان لایق.
18 می 2012, 11:15, توسط مسکینیار
سلیمان لایق وجلیل پرشور!!!
سلیمان لایق عادت داشت تا شاگردان خویش را به روحیه فساد, فساد اخلاقی, اختلاس ,دزدی ومعامله گری پرورش دهد.یکی از شاگردان وفا داروی که این دروس را در شهر پلخمری آموخت ,همین جلییل پرشور است.گفته میشود که جلیل پر شور یکی از آسیا بان های لایق در شهر پلخمری بود وپدر پرشور بوت دوز مشهور شهر پلخمری بود. در کو دتای داود خان که جناح پرچم در حا کمیت راه یافت.پرشورعلاقه دارتاله وبرفک مقررشد ودر تغیرزندگی اقتصادی خویش از طریق رشوه وچپاول مردم تاله وبرفک آغازکرد که در نتیجه سروصدا های مردم وشکا یت شان نزد والی ومقا مات عالی ,از وظیفه سبکدوش شد.جلیل پر شوربعد از قیام ثوردوباره به حیث ولسوال چهار آسیاب تقرریافت وبعد از چندی زندانی شد.وی در زندان بر نامه همجنس بازی خویش را شروع ودست به تجا وز به رفقای داخل زندان زد که بعدأ از جا نب رفقای خویش در زندان , محا کمه حزبی شد.جلیل پرشوردر زمان تقررش به حیث سفیردر سوریه ,به جان خانم یکی از کارمندان خویش تلاش نا کام تجا وزنمود,که قضیه به مر کزراجع ودر زمان داکترصاحب نجیب الله ازوظیفه سبکدوش وبه کابل اعزام گردید.پرشور در زمان تقرر اش به حیث آمر زون خاد شمال ودوران سفارت خویش دست به سو ءاستفاده یی بی انتهازدواکنون ما لک چند در بند حویلی لکس ودو کا کین در شهر های پلخمری وکا بل میباشد.از پرشور هر گاه پر سیده شود که درآمد بوت دوزی پدرت ویا معاش پربرکت خودت تا همین میزان بزرگ بود که شما را تا این حد صاحب مال ومنال ساخت؟؟؟ اینست از نتایج پر بارکورس های آموزشی سلیمان لایق.
18 می 2012, 12:24
مسکینیار صاحب محترم شما از تجاوز جنسی پرشور بالای رفقایش در زندان سخن رانده اید ،گو اینکه به همه پرچمی های زندانی پرشور تجاوز کرده باشد . نخیر جناب مسکینیار . پرچمی ها آنقدر خواب برده هم نبودند . کسی که پرشور تماس جنسی داشت صرف یکنفر بود که اوهم با رضای خود میداد ،نه به زور وتجاوز . آن عبارت از فرید لعلی بود .
19 می 2012, 10:14, توسط امیری
از معلو مات مسکینیارصا حب در باره جلیل پرشورتشکر.
اما من که پرشور ولایق را می شناسم ,بخدا قسم که پر شور لایق را در راه بد کشا نیده است.پرشور لااقل ده مرا تبه پست تر ومنفورتراز لایق است .وی انسان نهایت هیله گر,فا سد وسو استفاده جو است وپر شور یکی از منفور ترین وبد نام ترین چهره سیا سیست.پر شور راه ورسم سیا سی خویش را مطا بق نرخ روز تعین نموده وهمزمان در چندین کشتی پا می گزارد.وی در جا معه چنان بد اخلاق ومنفور است که تا کنون چندین مرا تبه از سوی فا میل خویش از خانه بیرون پرتاب شده است. پر شور از لحاظ سیا سی با همه است وبا هیچکس نیست.دزر زما نیکه پر شور رییس خاد مزار شریف بود در ده ها قتل وجنایت دست داشت.وی مرحوم گو هری یکی از رهبران گروه کاررا به قتل رساند ودر عین زمان یکی از حریفان سیا سی خویش را برایش دوسیه ساخت وزمینه اعدام وی را درین فتنه مساعد ساخت وآن عبارت ازمرحوم رهنورد بود.اما پرشور با قا بلیت شیطنت آمیزی که داشت به همکاری مشاورین شوروی وارا کین بلند پا یه حربی ودو لتی , ازین تو طئه جان سالم بدربرد.پرشورنهایت انسان بی حیا ]بی شرم ویک انسان شریر وهیزم کش است وی پیو سته تحت نام وحدت ,در میان نیرو های وطنپرست جا معه چون لایق بزر بی اتفاقی وبی اعتمادی کشت مینماید,از همین رو تما می در های سیاسی را برای خود بسته یا فته وبا روی سیاه زندگی نموده اما یک لحظه از شیطنت دست نمی کشد.وی با جنون هستریک ,خود خواهی وجا طلبی شدید گرفتاریوده ودرین راه برای رسیدن به پول وجاه وجلال با روش های مکیا ولیزم تمامی ضوابط اخلاقی را پا مال مینماید.پر شور یک انسان نهایت بیسواد وپرتوقع است در ده سال اخیر تنها یک مقا له را با تغیر عنوان با ده ها کمبودات املائی وانشائی بیش از دو صد مرتبه به نشر رسا نیده است .
18 می 2012, 11:45, توسط جاويد جمال
دوستان و هموطنان عزيز كه اين نبشته ها را به خوانش ميگيرد .
اين كومنت ها كه عليه دكتور نجيب الله رييس جمهور فقيد كشور گذاشته ميشود از طرف يك نفر به رشته تحرير در ميايد .اين آدم ها از بركناري ببرك كارمل خيلي ها رنج برده اند و حالا به مرض مزمن و لاعلاج روحي مبتلا شده اند . بايد ياد آور شد كه سايت سپيده دم - پندار - اصالت و ... تمام وقت و زمان خود را بخاطر دشمني با نجيب سپري ميكنند . بد بختي در اين است كه اينها تحت نام شادروان ببرك كارمل به تبليغ - ترويج - و اشاعه مسايل كه كارمل فقيد از آن كاملا جدا است مي پردازند . ببرك كارمل هيچگاهي با چنين انديشه هاي پوچ همنوا نبود . بايد ياد آور شد كه اين آقايان در اروپا بار ها مورد لت و كوب مهاجرين افغان قرار گرفته اند اما شرم ندارند - خجالت نمي كشند و حيا يي بر جبين شان نقش نمي بندد . طراح تمام اين مسايل و دامن زدن سياست ضد نجيب الله بر گردن يك آدمك است . اگر قرار باشد در مورد او و شاهكاري هايش در اروپا مسايل زيادي را افشا خواهيم كرد . انشاالله
18 می 2012, 12:56
ای جمال ایا کسانیکه قانون را بدست خود میگرند , خود را از قانون بالا تر فکر میکنند کسانی را لت و کوب دشنام تهمت میزنند مگر افراد مریض ,خالی از دلیل و برهان ومنطق نیستند !!! ایا لت و کوب کشتن و سوختن راه حل و افتخار است انهم در این اروپا .
چرا از هر فرد قبیلوی تان دفاع میکنید ؟ چه وقت ادم میشوید ,چه وقت مسلمان میشوید .
نجیب کی بود , نجیب به حزب وطن ومردم خیانت کرد , نجیب خواب پشتونستان را می دید , نجیب قبیله گرایی در سر داشت مردم شمالی نزداش امدن اینکه راه را رها نکرد کار خودش بود انها نیز مقصر بودند و در رابندان دخیل , اما چرا مسایل قومی را دامن زد از انور دنکر تعریف کرد , باز مردم را از او ترسانید گویا بازو وقوم و خیش من است , چرا دوستم را بنام ازبک تحقیر کرزد چرا, اقلیت اسماعیله را از موقف ملا بودنش غالی مالی .. گفت چرا قبیله گرایی را در حزب رایج ساخت ,چرات بدون اگاهی رفقا خود با برادر و یاورش با گلبدین یا نما ینده هایش دیدار کرد
18 می 2012, 14:11, توسط اندیشه
جا وید جان جمال!
من هرگونه اتهام را علیه رهبران حزب بویژه کارمل ونجیب محکوم مینمایم ,اما دو سوال که در آن نه هوا داران کارمل ونه سایت های مربوط به ایشان دست دارندبی پاسخ می ماند.اول جناب مزدک ازهوا داران سینه چاک داکتر صاحب نجیب بود واو میگوید که داکتر صاحب هیئت به هند فرستاد تا از شیوه دیکتا توری وفا شیستی عبد الرحمان خان استفاده نماید ,که این مطلب در اکثر سایت ها انتشار یافته است.دوم در همین سایت در با لا فلمی را دیدم که نه بو سیله هوا داران کارمل بلکه بو سیله تلویزیون cnn امریکا تحیه شده است ونشان میدهد که داکتر نجیب بو سیله یک "ائتلاف امریکایی -پا کستانی وجا سوس سیا گر باچف) به سمت منشی عمومی ورییس جمهورمقرر میشود,وتحت دستورگر باچف فرو پا شی نظام را بنام مصا لحه ملی آعاز مینماید.لطفا به فلم با لا نگاه نماییند ونتیحه بگیرید!
21 می 2012, 04:50, توسط حسرت
معلوم میشود که وضعیت ات خراب شد ... همو سخن های کلیشه یی و همان مسایل که هیچگاهی برای هیچ افغانی قابل پذیرش نیست ... گوده گوده بگو دهن ات شیرین میشود ...
18 می 2012, 14:16, توسط اندیشه
جا وید جان جمال!
من هرگونه اتهام را علیه رهبران حزب بویژه کارمل ونجیب محکوم مینمایم ,اما دو سوال که در آن نه هوا داران کارمل ونه سایت های مربوط به ایشان دست دارندبی پاسخ می ماند.اول جناب مزدک ازهوا داران سینه چاک داکتر صاحب نجیب بود واو میگوید که داکتر صاحب هیئت به هند فرستاد تا از شیوه دیکتا توری وفا شیستی عبد الرحمان خان استفاده نماید ,که این مطلب در اکثر سایت ها انتشار یافته است.دوم در همین سایت در با لا فلمی را دیدم که نه بو سیله هوا داران کارمل بلکه بو سیله تلویزیون cnn امریکا تحیه شده است ونشان میدهد که داکتر نجیب بو سیله یک "ائتلاف امریکایی -پا کستانی وجا سوس سیا گر باچف) به سمت منشی عمومی ورییس جمهورمقرر میشود,وتحت دستورگر باچف فرو پا شی نظام را بنام مصا لحه ملی آعاز مینماید.لطفا به فلم با لا نگاه نماییند ونتیحه بگیرید! به این فلم(لینک ذیل ) لطفا نگاه نمایید واسرارتکاندهنده را پی ببرید!
http://sapidadam.com/index.php?mod=...
19 می 2012, 01:14, توسط اندیشه
جا وید جان جمال!
من هرگونه اتهام را علیه رهبران حزب بویژه کارمل ونجیب محکوم مینمایم ,اما دو سوال که در آن نه هوا داران کارمل ونه سایت های مربوط به ایشان دست دارندبی پاسخ می ماند.اول جناب مزدک ازهوا داران سینه چاک داکتر صاحب نجیب بود واو میگوید که داکتر صاحب هیئت به هند فرستاد تا از شیوه دیکتا توری وفا شیستی عبد الرحمان خان استفاده نماید ,که این مطلب در اکثر سایت ها انتشار یافته است.دوم در همین سایت در با لا فلمی را دیدم که نه بو سیله هوا داران کارمل بلکه بو سیله تلویزیون cnn امریکا تحیه شده است ونشان میدهد که داکتر نجیب بو سیله یک "ائتلاف امریکایی -پا کستانی وجا سوس سیا گر باچف) به سمت منشی عمومی ورییس جمهورمقرر میشود,وتحت دستورگر باچف فرو پا شی نظام را بنام مصا لحه ملی آعاز مینماید.لطفا به فلم با لا که دوباره اینجا کاپی شد نگاه نماییند ونتیحه بگیرید!
ویدیو کلیپ مربوط:http://sapidadam.com/index.php...
19 می 2012, 10:18, توسط امیری
از معلو مات مسکینیارصا حب در باره جلیل پرشورتشکر.
اما من که پرشور ولایق را می شناسم ,بخدا قسم که پر شور لایق را در راه بد کشا نیده است.پرشور لااقل ده مرا تبه پست تر ومنفورتراز لایق است .وی انسان نهایت هیله گر,فا سد وسو استفاده جو است وپر شور یکی از منفور ترین وبد نام ترین چهره سیا سیست.پر شور راه ورسم سیا سی خویش را مطا بق نرخ روز تعین نموده وهمزمان در چندین کشتی پا می گزارد.وی در جا معه چنان بد اخلاق ومنفور است که تا کنون چندین مرا تبه از سوی فا میل خویش از خانه بیرون پرتاب شده است. پر شور از لحاظ سیا سی با همه است وبا هیچکس نیست.دزر زما نیکه پر شور رییس خاد مزار شریف بود در ده ها قتل وجنایت دست داشت.وی مرحوم گو هری یکی از رهبران گروه کاررا به قتل رساند ودر عین زمان یکی از حریفان سیا سی خویش را برایش دوسیه ساخت وزمینه اعدام وی را درین فتنه مساعد ساخت وآن عبارت ازمرحوم رهنورد بود.اما پرشور با قا بلیت شیطنت آمیزی که داشت به همکاری مشاورین شوروی وارا کین بلند پا یه حربی ودو لتی , ازین تو طئه جان سالم بدربرد.پرشورنهایت انسان بی حیا ]بی شرم ویک انسان شریر وهیزم کش است وی پیو سته تحت نام وحدت ,در میان نیرو های وطنپرست جا معه چون لایق بزر بی اتفاقی وبی اعتمادی کشت مینماید,از همین رو تما می در های سیاسی را برای خود بسته یا فته وبا روی سیاه زندگی نموده اما یک لحظه از شیطنت دست نمی کشد.وی با جنون هستریک ,خود خواهی وجا طلبی شدید گرفتاریوده ودرین راه برای رسیدن به پول وجاه وجلال با روش های مکیا ولیزم تمامی ضوابط اخلاقی را پا مال مینماید.پر شور یک انسان نهایت بیسواد وپرتوقع است در ده سال اخیر تنها یک مقا له را با تغیر عنوان با ده ها کمبودات املائی وانشائی بیش از دو صد مرتبه به نشر رسا نیده است .
19 می 2012, 15:40, توسط ایزد پناه از شهرپلخمری
بازهم در باره جلییل پرشور
بنا بر قول شا هدان عینی زما نیکه جلیل پرشور آسیا بان لایق بود ؛بخدا قسم ازمُزد اسیا ب به خریطه می زد.
امروز که دا رایی چنین جایداد ها خانه ها ودوکانها گردیده ؛همه نتیجه اختلاس ؛دزدی ,رشوت وحرام خوریست . در غیر آن پدرش موچی بود وپسرش آسیا بان ؛این همه بلدینگ ها از کجاشد .امید وارم تا جلیل پرشور که پیوسته در باره مرغ هوا می نویسد ؛باید در مورد این سروت های باد آورده معلو مات دهد .یک وریانت دیگر باقی می ماند که وی جا سوس بوده باشد که استعدادش را هم حقا که دارد ,اما هیچ کشور تا این حدود برای جوا سیس خویش پول نمی پردازد پرشور قمار نمی زند که این همه دا رائی ها را از پول قمار حاصل نموده باشد اما در دو فعل دیگربی رقیب است اول همجنس بازی دوم زنباره گی.
21 می 2012, 08:14, توسط باران
« خلیفه صاحب » پدرش از پلخمری بود . معلم پدر کلان مجددی ها در شهرارا ، متصل سفارت انگلیس . نامش غلام مجدد بود .
به اظهار خودش :
« دوسه روپیه پول جیب خرچی ام را سیب می خریدم و در آبخور اسبان حضرت صاحب می انداختم و می گفتم :
کاش اسب می بودم که حضرت صاحب مرا سوار می شد .
زمانه ... ؟ بر پدرت لعنت
وختی این خاکی شاه مداری پدر خوانده داکتر نجیب شد و عضو بیروی سیاسی کمیته مرکزی حزب ، سوار بریک موتر مرسدس بنز ضد مرمری با دسته ی بادیگار ...
دیگر ، او خدا را نمی شناخت ...
الهی بر پدر هر چه نمک ناشناس است .
سگی را لقمه ی هر گز فراموش
نگردد گر زنی صد نوبتش سنگ
وگر عمری نوازی سفله ی را
به کمتر چیز آید با تو در جنگ
و همین بی ناموس نمک به حرام در کودتای ضد داکتر نجیب ، با بی شرفترین و خایین ترین گروه ، به سرکرده گی محمود بریالی « محمود کور » به تمنای شرکت در کاسه شوربای دزدان سمت شمال ، در کمیته مرکزی حزب از چوکی عبدالحق علومی به محمود سوان گفت :
« بگذارید در مورد داکتر نجیب ، با هم پیمانان مان حرف بزنیم »
و... دیدیم و شنیدیم چه آمد چه چنین شد .
زنده گی نکردن عیب نیست / زنده گی نتوانستن عیب است
هی بر پدر هر چه نامرد است ، لعنت .
جنرال های شکست خورده نازی ها ، پیش از اسارت همه خودکشی کردند .و این بی شرف بی وجدان ، این خاکی شاه مداری ، چه حریص ، برای زنده ماندن ؟
از خنده ی شوهر خاله ، به خدا می شرمم
21 می 2012, 10:39, توسط ژا له
با ران جان!
بی نا موس بی نا موس را خوب می شناسد!
اصلا داکتر نحیب بی ناموس اولا برای رهبرخویش ببرک کارمل خیانت کرد وعلیه آن بوسیله ائتلاف مشهوردو ستانه)وبدستور ضیا الحق -ریگن-گرباچف ,قرار منابع مو ثق جهانی کو دتا کرد.لایق هرگاه به نجیب خاین نمک حرامی کرده باشد از شاگردش نحیب این نمک حرامی را آموخت.اما قضیه بر عکس است ,لایق تا آخیر در عمل با نجیب وفا دار ماند.شما دیدید که لایق در کو دتای نجیب- گلبدین ,نقش فعال داشت.زما نیکه نیرو های گلبدین حتی قبل از سقوط شهر کا بل بو سیله باند بد نام نجیب خاین ونمک حرام(رفیع -وطنجار-پکتین-طارق خسر بوره داکتر نجیب,منو کی منگل ,جبار قهرمان ...)مخفیانه در شهرکابل اسکان یا فتند وشهر را اشغال کردند,لایق مخفیا نه در کنار نجیب درین کو دتای فر ما یشی نقش فعال داشت.اما فقط در آغاز زما نیکه نحیب گاو فرارکرد ,لایق به شیوه تکتیکی از تلو یزون اعلان کرد که: نجیب نا مرد وتر سو ,شب گذشته خواست تا بطوردزدانه از کابل فرارنماید...اما برای همگان روشن است که لایق نقش شماره یک در کو دتای نحیب-گلبدین داشت تاآخیربا نجیب بود وحتی وقتیکه نجیب بو سیله شهنوازتنی در یک جنگ قومی به قتل رسید ونسق شدوپس از بیرونساختن تنبانش به چنگک آویزان شد,لایق رفت وبا لای قبر این فراری نا کام خیرات کرد وگریه نمود.با تاریخ بویژه با تاریخ زنده نمیتوان بازی کرد.همین اکنون با وضاحت تمام ,باند لایق ,نجیب-گلبدین ,طا لب,آی اس آی ,وباند امین در یک جبهه یی نا مقدس بطور واحد قراردارند وعلیه افغا نستان عزیزوملت اش می رزمند.
21 می 2012, 21:12, توسط باران
ژاله جان !
مالوم میشه تو هم یک کارملیست بی ناموس هستی که رهبرت سوار بر ، ک .. ر روسها بر تخت نشست . زمانی که خواست دوباره به روسها پناهنده شود او را مانند تیکه حیض در بندر حیرتان پرتاب کردند .
میگی : لایق بی ناموس بر جنازه داکتر نجیب گریه کرد ؟ گه خوردی . لایق در دوران طالب ها نزد پاکستانی ها در کویته بود و در منزل خان عبدالولی خان ، نان و شراب مفت می خورد و شعر می خواند . هم اکنون این فاشیست به واسطه شوهر خواهرش ( صبغت الله مجددی ) در خدمت کرزی صاحب است و مریدان کله خرش همه روزه به منزل او در میکروریان برایش ذکات شراب و کباب میبرند . زمان مرگ داکتر نجیب الله ، لایق با شاه نواز تنی و افراسیآب ختک در گردهمآیی پشتونها برای تآسیس پشتونستان بزرگ ، هفته ها سخنسرایی کرد .
بعد ها یکنفر راستی از خیانت خود پشیمان شد و گریه کرد و به محمود بریالی و گروه خاین ببرک کار مل نفرین فرستاد ، او جنرال دوستم ازبک بود .
21 می 2012, 22:19, توسط ژا له
با ران جان !
من یک حزبی کا ملا بیطرف هستم اما اینکه شما کلمه رکیک را مثل رهبر هرزه وچا قوکش وبد ماش ات نجیب فراری وخاین علیه لایق صاحب بکار برده ایی ,خود مثل کا سه یی چینی اصلیت شما باند (آی اس آی )و خاین را به نمایش می کشد واین واکنش بخاطردشنام وبی عفتی شما در باره رهبردوم تان وبه گفته خودت پدر خوانده نجیب یعنی لایق صاحب است که شما ویرا بی ناموس در نو شتار با لای تان خطاب نموده اید.لایق همان کسی که که خیا نت ونمک دان شکنی را از نجیب خاین آموخت وبه گفته شما علیه او بکار برد.رهبر ت داکتر نجیب دو بار بو سیله روسها ویا سر فلان روسها سوار شد ودو بار به سریر قدرت نشست (وزیر امنیت وریس جمهورومنشی عمومی حزب.) وی یک جا سوس شنا خته شده کی گی بی بود.در زمان تقرراش در دور دوم بازهم به ویدویو کلیپ ذیل تو جه شما را جلب مینمایم که وی بو سیله ضیاا لحق,ریگن وگر باچف خاین برای سقوط نطام تحت نام مصا لحه ملی مامورشد وبوسیله روسها در یک کو دتا ی روسی به پیروزی رسید و.خیانت تاریخی را برای سقوط نظام این فراری نامرد وخاین مر تکب شد.در موردبی نا مو سی های نجیب هر گاه لطف نموده تنها کتاب برادرش صدیق راهی را در تحت عنوان (آیا نجیب را می شناسید ) بخوانید ,پی می برید که بر قول برادر خودش این انسان تا کدام حد بی ناموس بود.هرگاه حلقه غلامی را که نجیب خاین برای سقوط نظام به گردن کرد,کارمل این وظیفه نا مقدس وخا ینانه را بدوش می کشید بر قول شما درریگستان های حیرتان مسکن گزین نمی شد ومثل نجیب خاین نور چشم کرملین نشینی ها می شد! باز هم میگویم که لایق هزار مر تبه از نجیب خاین وجاسوس خاین ونمکدان شکن کرده باشرف تر بود.سطح خسا رات وارده از عملکرد نجیب خاین لا یتناهیست!!!!!!
هرگاه نجیب جا سوس نمی بود آیا در مو حو دیت رهبران مثل کشتمند صاحب ورفیق نور حتی لایق صاحب ,شانس رهبریت داشت ؟,که نی اما فصل جوا سیس مثل نجیب ,مزدک ,حیدر مسعود...وغیره فرا رسید وهر چه توا نستند کردند....
http://sapidadam.com/index.php?mod=...
21 می 2012, 22:26, توسط ژا له
با ران جان !
من یک حزبی کا ملا بیطرف هستم اما اینکه شما کلمه رکیک را مثل رهبر هرزه وچا قوکش وبد ماش ات نجیب فراری وخاین علیه لایق صاحب بکار برده ایی ,خود مثل کا سه یی چینی اصلیت شما باند (آی اس آی )و خاین را به نمایش می کشد واین واکنش بخاطردشنام وبی عفتی شما در باره رهبردوم تان وبه گفته خودت پدر خوانده نجیب یعنی لایق صاحب است که شما ویرا بی ناموس در نو شتار با لای تان خطاب نموده اید.لایق همان کسی که که خیا نت ونمک دان شکنی را از نجیب خاین آموخت وبه گفته شما علیه او بکار برد.رهبر ت داکتر نجیب دو بار بو سیله روسها ویا سر فلان روسها سوار شد ودو بار به سریر قدرت نشست (وزیر امنیت وریس جمهورومنشی عمومی حزب.) وی یک جا سوس شنا خته شده کی گی بی بود.در زمان تقرراش در دور دوم بازهم به ویدویو کلیپ ذیل تو جه شما را جلب مینمایم که وی بو سیله ضیاا لحق,ریگن وگر باچف خاین برای سقوط نطام تحت نام مصا لحه ملی مامورشد وبوسیله روسها در یک کو دتا ی روسی به پیروزی رسید و.خیانت تاریخی را برای سقوط نظام این فراری نامرد وخاین مر تکب شد.در موردبی نا مو سی های نجیب هر گاه لطف نموده تنها کتاب برادرش صدیق راهی را در تحت عنوان (آیا نجیب را می شناسید ) بخوانید ,پی می برید که بر قول برادر خودش این انسان تا کدام حد بی ناموس بود.هرگاه حلقه غلامی را که نجیب خاین برای سقوط نظام به گردن کرد,کارمل این وظیفه نا مقدس وخا ینانه را بدوش می کشید بر قول شما درریگستان های حیرتان مسکن گزین نمی شد ومثل نجیب خاین نور چشم کرملین نشینی ها می شد! باز هم میگویم که لایق هزار مر تبه از نجیب خاین وجاسوس خاین ونمکدان شکن کرده باشرف تر بود.سطح خسا رات وارده از عملکرد نجیب خاین لا یتناهیست!!!!!!
هرگاه نجیب جا سوس نمی بود آیا در مو حو دیت رهبران مثل کشتمند صاحب ورفیق نور حتی لایق صاحب ,شانس رهبریت داشت ؟,که نی اما فصل جوا سیس مثل نجیب ,مزدک ,حیدر مسعود...وغیره فرا رسید وهر چه توا نستند کردند....
ویدوکلیپ -ویدو کلیپ ویدوکلیپ جالب ودیدنی :
http://www.esalat.org/images/t...
21 می 2012, 22:48, توسط راد منش
ای ژا له بی آب ؛
هنوز از گفتارت معلوم میشود که خود یک فا شیست هستی مثل نجیب فا شیست .ورنه شما چطور مینویسید که دوستم (ازبیک)؟؟؟؟؟ اگر همین دوستم نمی بود ,در برابر تو طئه های نجیب وپاک کاری نژادی اش نصف نفوس نا بود می شد.شما مصا حبه اخیر مزدک صاحب را در سایت دید گاه بخوانید وبدا نید که نجیب فا شیست ,هیئتی به هند فر ستاد تا از شیوه های فا شیستی جدش عبد الرحمان خان در آرشیف هند ,بیاموزد ودر افغا نستان تطبیق نماید.من تا همین روز که شنیده ام به یگانه چیزی که دوستم افتخار می کند ,سقوط یک فا شیست مسخ شده وگمراه تاریخ مثل نجیب است.در مورد لایق باید بگویم که فقط پارسال از طریق تلویریون آریا نا دیدیم که جناب لایق ,با لای قبر فراری تاریخ همین نجیب احمد زی در پکتیا رفت وبه خاک همرزم فا شیست خویش خود را ما لید .گریه کرد وخیرات از پول بادآورده امریکایی ها نیز نمود.
کبوتر با کبوترباز با باز
کند همجنس با همجنس پرواز
21 می 2012, 23:11, توسط لیوال
بس کنید بس کنید ,پرچمی های بیعقل !
هم کارمل وهم نجیب انسان های بینظیرزمان خود بودند.نقش کی گی بی باعث شد که میان این دو استاد وشاگرد تفرقه خلق نمایند.در دشمنی های بعدی هوا داران داکتر صاحب نجیب تحت رهبری انسان مجهول الهویه ویک تاجر خیانت کار مثل بشیر پیوستون بیشترحملات خود را معطوف به رهبر پیشین پرچمی ها مرحوم ببرک کارمل نموده اند.اما هر گاه از من پرسیده شود من با تو جه به آخرین شعر امان الله خان در زمان ترک قندهار ,که سروده بود:
ای بسا ابلـیس آدم روی هست
پس به هر دستی نباید داد دست
چنین می پندارم که بشیر پیوستون یک عمال خزیده پا کستان است .بشیر هرگزرشد طبیعی نداشته ووی یک بیسواد کا مل است.یک انسان چاقو کش ,دایم الخمرویک انسان هرزه است وار لحاظ اندیشوی وفکری ,یک انسان نژاد پرست ومتعصب است از آغازما موریت اش تا پا یان آن بو سیله خوبرویی خانم خویش پله های رشد سریع خود را طی کرد وهمین سیاه سر بیچاره را هرسو سر گردان نموده وپله به پله خیز بر می داشت وامروز عمدأ وقصدا این جنگ نیا بتی را علیه رهبران حزب براه انداخته است وبخدا قسم دشمن شماره یک داکتر صاحب نجیب است.شواهد تاریخی نشان میدهد که هم در زمان قدرت وهم بعد از آن ,تیردوست سینه داکترشهید را چاک کرد؛
22 می 2012, 07:32, توسط باران
گو ساله ، ژاله !
بر پدر هر چه حزبی « بی طرف ؟ » بی عقل است . هزار لعنت خدا نثار معامه گران ابن الوقت . بی سواد ، بعد ازین چهار زانو بشین ، قایم . که گوزت نرود . روزه ات با هزار خرما ، به غیر از گه ، که نوش جانت . تو با کرزی و رهبران فاشیست ، کلاب الدین ، شاه نواز تنی ، سلیمان لایق و ... چار پلاق آی اس آی ، تا خدا چه می خواهد . زینب جان .
از شاه نواز تنی ، افراسیاب ختک ، هفت ، هشت آفیسر آی اس آی و پنج شش خانان خود فروش وزیرستان و کویته ، در یکی از چهار بجه صبح های بهار کابل که گل ها از خواب نه خیزند ،
در همان حویلی ارگ ریاست جمهوری ، یا در یکی از چهار راهی ها ، انتقام نگیرم ، نامردم .
یادت باشد
22 می 2012, 10:37, توسط ژاله
ای با ران گاو!
معلوم میشود که نهایت انسان بی ادب هستی!
من هنوز خود را منسوب به همه آرمان های دیروزی حزبمان میدانم وبه هیچ یک از تشکیلات خود ساخته که حزب دیروزی مان را به جزایر مبدل نموده است ,ارتباط ندارم.سلیمان لایق لا اقل در عر صه فرهنگی کشورخد مات ماندگار به جاگذاشت ودر تقرر داکتر نجیب در ارتباط با مشاورین شوروی نقش فعال داشت.اما نجیب فاشیست چوچه خور بود به هیچ یکی از رهبران حزب رحم نکرد وبا لای زاغ (مزدک...) طا رق ,جبسر,منوکی منگل ...وباند امین بودنه گرفت در یک معا مله با پا کستانی ها قرارفلم با لا نظام را نابود کردوتحت نام مصا لحه فا جعه خلق کرد.مثل که همتای روسی اش (گر باچف )تحت نام باز سازی وعلنیت نظام شوروی وسایر نطام های مترقی در جهان را فرونشاند .واگر تو بی عقل نباشی از انسانی ما نند نجیب دفاع نمی کنی.هر گاه نجیب فا شیست نبود,طبق اضها رات حکمتیارکه نما ینده پا کستان است (کتاب دسایس پنهان چهره های عریان ) نجیب الله پنج روز قبل از سقوط خویش,طرح حکو مت ائتلافی را باوی ریخت .یعنی داکتر نجیب خواست تا با پا کستان حکو مت مشترک بسازد.وازین معا مله نجیب هیچ کس در حزب ودولت آگاهی نداشت .اما در آنزمان پا کستان بر نامه جنگ درازمدت فر سا یشی را در پلان خود داشت وخواست تا افغا نستان را آهسته آهسته به آتش کشد, ازین قرار داد با یک انسان نیمه جان ودر حال مرگ ,خود داری کرد.اما پا کستان پاس این وطنفروشی داکتر نجیب را به یاد داشت ودر زما نیکه هند نخواست تا برای داکتر نجیب پنا هندگی دهد ,سفیر پا کستان صداکرد که پا کستان حاضراست تا برای داکتر نجیب پنا هندگی دهد.اما داکترصاحب درک نمود که اکنون در گرو نیرو های ضدپا کستانی قرار داردواز این ورطه,نجاتی نیست,ازپذیرش این پیشنهاد با هو شیاری و برای روزمبدا صرف نظر نمود(کتاب فلیپ کاروین نما ینده ملل متحد در باره افغا نستان).شما دیدید که هوا داران نحیب با آی اس آی پا کستان وحزب اسلامی یکجا پلان حمله با لای شهر کا بل را در آستانه سقوط نظام دمو کرا تیک , پیش کشید,شهر اشغال شداما خدا خیر دهد جنرال دوستم وچند افسروطندوست را که گروه نجیب-گلبدین وآی اس آی را از شهر بیرون کردندوملت وحزبی ها را نجات دادند.این همه چشمدید های ما وشماست عزیزم!
اما اینکه شما نیات مبارزه با پا کستان و فاشیسم وعمال آنها را دارید ؛برای شما قوت میخواهم اما هر گاه درین نیت صادق هستی ] باید علیه مظاهرهرگونه فا شیسم به شمول بنیاد گذارفا شیسم یعنی داکترنجیب در حزب دمو کرا تیک خلق مبارزه نمائی!